Profilering i SDJ Golfklub

En samarbejdsaftale om profilering i Sønderjyllands Golfklub er andet og mere end synliggørelse og profilering af virksomheden og dens produkter. Det er også en adgangsbillet til et netværk af virksomheder, der med golfsporten som en væsentlig medspiller ser de indlysende fordele ved at kombinerer traditionel markedsføring med spændende og oplevelsesrige firma begivenheder.

Klubbens faciliteter og de spændende, aktive udfordringer på vor smukke og velplejede golfbane danner en enestående ramme og muligheder for kunde- og medarbejderpleje. Et koncept, der forener forretning med gode fælles oplevelser.

Som samarbejdspartner i Sønderjyllands Golfklub opnår du mulighed for følgende:

• få kontakt til den sport der har stor og fast medlemskreds
  • få direkte kontakt til Sønderjyllands Golfklubs over 1000 aktive medlemmer
  • påvirke de mere end 5000 gæstespiller der besøger Sønderjyllands Golfklub hvert år
  • give kunder og medarbejdere gode oplevelser på golfbanen
  • bruge golfbanen og de gode faciliteter i din markedsføring
  • være med i sponsornetværket

Vi tilbyder følgende profileringsmuligheder:

• Hul sponsorat
  • Par-3 bane sponsorat
  • Puttinggreen sponsorat
  • Driving Range sponsorat
  • Elite sponsoratGolfcart sponsorat

– herudover er der mulighed for profilering via turneringssponsorater samt annonce i Baneguide mm.

For yderligere information kontakt sekretariatet sonderjylland@sdjgolf.dk eller på telefon 74 68 75 25.