Frivillige opgaver

FRIVILLIGE HÆNDER SØGES

Kvalitetsløft med samme faste bemanding som i dag

– til gavn for os alle og vores gæster

Vores bane har aldrig stået flottere – og det kan vi takke vores kompetente Green-keeper stab for. At holde en bane i den standard som vores er, kræver mange ressourcer, og det betyder at andre opgaver, som ikke direkte påvirker banens stand, men som er med til at forskønne banen/naturen må nedprioriteres. Her er det, at vi aktive medlemmer kan være med til at gøre en forskel. Det handler altså IKKE om, at vi skal ”erstatte” personale – men om at VI hjælper med til at give det samlede område et kvalitetsløft.

Vi har heldigvis allerede en flittig stab af frivillige, der yder en uvurderlig hjælp for klubben gennem udvalgsarbejder og mange andre opgaver. Tusind tak til jer!

Vi kan dog godt bruge endnu flere – og der er ikke tale om, at man binder sig til et bestemt antal timer eller bestemte dage.

Har du spørgsmål kontakt endelig sekretariatet på 74687525 eller chefgreenkeeper Jacob.

Du melder dig blot via nedenstående formular, og opgaverne bliver fordelt af Greenkeeper og Sekretariatsleder i samarbejde.

Opgaver vi mangler hjælp til:

Bunkerhold

Holdet skal forestå/hjælpe med ugentlig rivning af bunkers og bunkerkanter.

Der skal ugentlig bruges 2 m/k som i samarbejde river bunkers  1 gang ugentligt om  formiddagen. Varighed ca. 3 timer.

Vi forestiller os et hold på ca. 8 m/k således at det bliver 1 vagt pr. måned.

Teestedshold

Holdet skal forestå/hjælpe med topdress – vedligehold af teestederne. Par 3 hullerne og Par 3 banen skal topdresses ugentlig og øvrige teesteder efter behov.

Vi forestiller os også her et hold på ca. 8 m/k. Varigheden vil være ca. 1 time på par 3 hullerne ugentlig med 2 m/k.

Buskrydningshold

Holdet skal forestå/hjælpe med buskrydning/klipning af græs på skrænter, mellem fritstående træer, omkring teesteder m.m. ved behov.

Omlægning green hul 4

I sidste uge af maj – uge 22 – er det planen at green 4 skal omlægges. Der vil være behov for hjælp til at håndtere rullegræs i start af ugen og igen til slut på ugen.

Træplantning

I forbindelse med genplantning efter træfældning vil der til efteråret være behov for hjælp til plantning af en del træer (ca. 60), samt etablering af støttepæle m.m.

Ad hoc:

Opgaver der opstår hvor du måske har lidt tid til at hjælpe

For alle hold gælder at der gerne skulle være en tovholder, så chefgreenkeeperen kun har et sted at skulle henvende sig for hjælp til de pågældende områder. Kan du se dig som tovholder så skriv det meget gerne under bemærkninger – tusind tak.

Ja, jeg vil da gerne hjælpe:

Jeg vil gerne hjælpe med følgende opgave(r):